عسلعسل، تا این لحظه: 5 سال و 4 ماه و 18 روز سن داره

کودک من

دخترم،نفسای مامان و بابا..

اولین مسافرت من و دخترنازم

1397/10/22 19:43
نویسنده : مامان عسل
199 بازدید
اشتراک گذاری
سلام عسلم..خوبی مامان جان..امیدوارم خوب باشی عسلم...امروز داریم میریم مسافرت باهم دیگه..اول خونه ی خاله جون میریم بعدم خونه ی مادر جون میریم..تا عیدم نیستیم دیگه...با پدر و مادر داریم میریم..

دختره نازم الهی من قربونت برم خیلی دوست دارم دخترم..امروز یکماه و سه روزته دختره گلم نفسه مامان...

خیلی دوست دارم خیلی زیاددوست دارم..

ولی خب هم پدرت دلش برامون تنگ شده من هم برای اون...سخته اولین بارمونه ک ازهم جدا میشیم و میایم مسافرت ولی میگذره اینم..

پسندها (3)

نظرات (1)

✿فاطمه✿(مامان محیا و حسام)✿فاطمه✿(مامان محیا و حسام)
25 دی 97 8:50
سفر بخیر و سلامتی انشالله
niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به کودک من می باشد