عسلعسل، تا این لحظه: 5 سال و 4 ماه و 21 روز سن داره

کودک من

دخترم،نفسای مامان و بابا..

واکسن زدن دوماهگی دختره مامان

1397/11/26 4:40
نویسنده : مامان عسل
280 بازدید
اشتراک گذاری
سلام دختره نازم خوبی؟امیدوارم ک خوب خوش و سرحال باشی همیشه..

امروز بردم واکسن دوماهگیتو زدم دوسه روز دیر تر بردم چون تعطیلی بود...

من اصلا دلم نیومد ک ببینم و رفتم ...شلوار شما رو دراوردم و مایبیبی ات رو فقط پات گذاشتم و سپردم دست بابات گفتم من میرم

چون اصلا دلم نمیاد و نیومد درحینی ک داشت واکسنتو حاضر میکرد مسئولش چند بار اومدم نگاه کردم و التماس کردم ک یواش بزنه هرچی تجربه داره الان نشون بده ک شما دردت نگیره زیاد...حتی یه بارم اومدم بگم نزنه نمیتونستم تحمل کنم

داشت قلبم از دهنم بیرون میزد شاید چونکه بچه یاول هستی و سن منم کم هست اینقدر حساسیت نشون میدم ولی خب اینم بدون من تودوران بارداریم زیاد زجر کشیدم..الحمدالله گریه زیاد نکردی و وقتی دیدمت خیلی

قربون صدقه ات رفتم ک دختره نازم ببخشم ک میزارم اذیتت کنن ..مجبوریه..

دوست دارم خیلی دخترم.

از اون طرفم مادر پدرت گیر داده بود ک گوشاشو خودمون سوراخ کنیم و منم با هزار تا گریه و زاری و اینکه من کوچیک بودم ضربه ی این حرفای قدیمی هارو خوردم و اخرشم رفتم دکتر سوراخ کرده..

نمیخوام دخترم درد بکشه من نمیتونم تحمل کنم...گفت شما برین بیرون ماسوراخ میکنیم و فلان و بمان..

باهزار التماس و حرف گفتم باشه ولی اگر چیزی بشه نمیبخشم هیچ کس و احترام ها از بین میره چون خودتون گفتین ما نخواسته بودیم..گفتن نه و فلان و بمان...پدرتم راضی شد...خواستن سوراخ کنن ک هیچ کس دلش نیومده بود و از این کار قدیمی و چرت دست برداشتن چون ته دلم ناراضی بودم و خداروشکر میکنم...







پسندها (4)

نظرات (1)

✿فاطمه✿(مامان محیا و حسام)✿فاطمه✿(مامان محیا و حسام)
26 بهمن 97 5:52
شما هم مثه من بیداری و سرصبح پست گذاشتی😀

وای گفتی بچه ی اول و یاد همه ی استرسهایی ک سر واکسن محیا داشتیم افتادم!😅
از دو-سه روز قبل از واکسنش تب میکردم!😀
اما واسه دومی راحتتره

خدادحفظش کنه گل دختریو 😘

گوشاشو تا هنوز سنش کمه اگه ببری دکتر سوراخ کنه اصلا اذیت نمیشه

من دخترمو ۲ماهگی بردم
مامان عسل
پاسخ
اره واقعا مرسی ممنونم..ایشالله خدابچه های شمارو هم حفظ کنه..اها پس من اشتباه فک میکردم اخه میترسیدم و دلم نمیومد سوراخ کنم اره دیگه بچه دار ک میشه ادم دیگه خواب نداره که
niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به کودک من می باشد