عسلعسل، تا این لحظه: 5 سال و 4 ماه و 22 روز سن داره

کودک من

دخترم،نفسای مامان و بابا..

سوراخ کردن گوش های عسل خانم

1397/12/5 18:18
نویسنده : مامان عسل
268 بازدید
اشتراک گذاری
سلام دختره نازم و سلام ب دوستانی ک این مطلب رو میخونن و ممنون از وقتی ک صرف خوندن خاطرات عسل مامان میکنین.

تصمیم گرفتیم ک گوشاتو سوراخ کنیم ولی من خیلی میترسیدم و نتونستم..اول ک مادربزرگت گفت ک من خودم سوراخ میکنم ولی دلش نیومد و همین طور خواهرش ک خاله ی پدرت میشه...هیچ کس نتونست و دلشون نیومد..تا چند روز ک شد دیروز..دیروز پدرت گفت میبریم گوشای عسل رو سوراخ کنیم.ولی بازم طبق معمول من ترسیدم و دستام یخ کردن و شروع کردم به گریه کردن...ک ای وای عسل چیزیش نشه یه وقت زیاد دردش نیاد زیاد گریه نکنه..

من نیومدم همراهت چون دلشو نداشتم.

نتونستم...پدرت . مادرش بردنت ک گوشاتو سوراخ کنن خیلی نگران بودم خیلی گریه کردم تا اینکه بعد از یک ساعت اومدین..مادربزرگت گفت مبارک باشه..گفتم مرسی ممنونم..گوشاتو دیدم و دیدم ک اروم گرفتی خوابیدی .گفتم چی شد پدرت گفت مامان نیومده اونم ترسیده من گرفتم عسل رو تا گوشاشو سوراخ کنن..

و گوشای ناز کوچولوت سوراخ شدن

دختره نازم دوست دارم

پسندها (2)

نظرات (1)

✿فاطمه✿(مامان محیا و حسام)✿فاطمه✿(مامان محیا و حسام)
5 اسفند 97 19:21
مبااااارک باشه عسل خانومی😘

عزیزم شما قراره سالهای سال واسه عسل گلی مادری کنید،قراره توی شادی و غم کنارش باشید.باید قوی تر باشید و سعی کنید با چیزهای کوچیک بی قراری نکنید تا تن و روانتون سالم بمونه و بهتر بتونید مادری کنید.
خدا گل دختری رو حفظ کنه و به شما قدرت و توان مضاعف بده😘
مامان عسل
پاسخ
سلام.ممنونم مرسی از لطف زیباتون..
مرسی از دعای خوبتون..انشالله خداوند متعال و زیبا بچه های شماروهم حفظ کنه
niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به کودک من می باشد