عسلعسل، تا این لحظه: 5 سال و 4 ماه و 22 روز سن داره

کودک من

دخترم،نفسای مامان و بابا..

حموم رفتن عسل خانم

1398/1/3 13:19
نویسنده : مامان عسل
308 بازدید
اشتراک گذاری
سلام دختره نازم خوبی مامان جون..

امروز بردمت حموم... بدون هیچ گریه و هیچی نشسته بودی اونجا و میخندیدی..

عکس گرفتم ازت..اوردم بیرون ک بپوشم برات چیزاتو ک دیدم وای داری بازم میخندی مثل خاله قزی شدی اونقدر خندیدیم من و بابات بهت...توهم موندی متعجب نگاه ما






این اولین عید بابات ، من ، تو هست..
خوشحالم ک کنارمون هستی..بااومدنت رنگ و بوی شادی به خونه اوردی..
دخترم..امسال باتمام سال ها با تمام عیدهای گذشته امون فرق داشت..
امسال من یه مادر بودم..
امسال مرد من یه پدر بود..
پدر بچه ی من..
امسال دومین سال زندگی مشترک بود..
امسال....














پسندها (2)

نظرات (1)

✿‿✿𝑀𝑜𝑏𝑖𝑛𝑎✿‿✿✿‿✿𝑀𝑜𝑏𝑖𝑛𝑎✿‿✿
3 فروردین 98 16:15
❤عسلی من اولین عیدت مبارک ❤
مامان عسل
پاسخ
قربونت
niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به کودک من می باشد