عسلعسل، تا این لحظه: 5 سال و 5 ماه سن داره

کودک من

دخترم،نفسای مامان و بابا..

فرشته کوچولوی من

1397/10/13 14:36
نویسنده : مامان عسل
241 بازدید
اشتراک گذاری
سلام عزیزم..خوبی دختره نازم امیدوارم خوب باشی...

من ۱۸ سالمه ک تورو خدا بهم داده..و توی این شهره به این بزرگی ک خانواده ی خودم نیستن جز پدرت و بابا و مادرش.گسی رو نداشتم..توی خونه همیشه تنها بودم.. تااینکه خداتورو بهم داد یه فرشته کوچولویی ک خیلی دوسش دارم.ثمره ی عشقمونه..نفسای مامان و باباشه..

الان میفهمم ک یه همدم دارم ک دخترمه و خیلی دوسش دارم پاره ی تنمه..

ولی خب چیکار کنم چون صبر و طاقت ندارم ک  تو زودی بزرگ بشی باهات بازی کنم الان این کارارو میکنم.. مثلا هد های خوشگلتو چیزای خوشگل واست میخرم و الان میزنم واست....مثل الان ک بانمک شدی و کلی بهت خندیدم و تو مونده بودی نگاه به من

خیلی دوست دارم عسلم..شبیه اسمت شیرین هستی و شیرینی به زندگیمون بخشیدی...از خدا ممنونم بابته این فرشته کوچولویی ک بهمون داد

پسندها (3)

نظرات (2)

✿فاطمه✿(مامان محیا و حسام)✿فاطمه✿(مامان محیا و حسام)
13 دی 97 19:59
خدا حفظش کنه
مامان عسل
پاسخ
ممنونم خدابچه های شمارو هم حفظ کنه
مامان صدرامامان صدرا
13 دی 97 22:36
خدا حفطش کنه 😚😊
عجله نکن گلم چشم بر همزدنی بزرگ میشه و دلتنگ این روزاش میشی😓
مامان عسل
پاسخ
اره میدونم ولی خب چون ک تنها هستم.. دوس دارم زودی بزرگ بشه.آرام
niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به کودک من می باشد