عسلعسل، تا این لحظه: 5 سال و 4 ماه و 20 روز سن داره

کودک من

دخترم،نفسای مامان و بابا..

رفتن به خونه ی پدر

1397/10/18 0:31
نویسنده : مامان عسل
194 بازدید
اشتراک گذاری
سلام ناز گله مامان..خوبی عزیزم..دختره نازم

درسته ک من پدرم رو از دست دادم ولی خدا یه پدره مهربون دیگه بهم داد.. ک بابای بابات میشه..خیلی مهربونه خیلی تورو دوس داره..من خیلی خیلی دوسش دارم چون خیلی خوبی ها درحقم کرده و لطف های زیادی برای کرده..دختره نازم بااینکه کوچیک هستی ولی وقتی میریم پیششون وقتی باهات حرف میزنه توهم باهاش حرف میزنی..دستتو میزاری توی دستش..میخندی براش..همش بهش نگاه میکنی...فدای تو بشم من ..قبل از رفت به اونجا لباسای نازتو داشتم تنت میکردم ک وقتی لخت بودی ازتم عکس گرفتم فتوکپی عکسه بچه گی های پدرت شدی...قربونه هردوتاتون نفسای منین شما دوتا...خیلی دوستون دارم...

دخترم ازت انتظار دارم ک وقتی بزرگ شدی دستبوسه پدر بزرگت باشی..چون خیلی محبت ها ولطف ها درحق من و پدرت و خودت کرده..دوست دارم دختره نازم..

پسندها (2)

نظرات (1)

مامان صدرامامان صدرا
18 دی 97 17:39
خدا حفطشون کنه سایشون بالا سرتون مستدام باشه💚💙💛
مامان عسل
پاسخ
قربونتون مرسی ممنونم از لطفتون
niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به کودک من می باشد